Daniel Slăvenie, CEO & partner, Limitless Agency: Piaţa românească de e-commerce a atins pragul de 7 mld. euro şi se află într-un moment de stabilizare

Autor: Alexandra Cepăreanu 03.05.2024

„Piaţa de comerţ electronic o să înregistreze creştere şi anul acesta, dar va fi o creştere mică, similară cu cea de anul trecut, nu va fi la fel de mare ca în anii anteriori“.

Piaţa românească  de comerţ electronic a atins pragul de 7 miliarde de euro la finalul lui 2023, valoare ce cuprinde atât partea de bunuri şi produse, cât şi pe cea de servicii – precum asigurări, transport şi călătorii.

„Anul acesta văd o creştere mică a pieţei de e-commerce, pentru că în prezent piaţa se stabilizează. Deci, piaţa naţională de e-commerce o să înregistreze o creştere şi anul acesta, dar va fi o creştere similară cu cea de anul trecut, adică o creştere mică. Nu va fi la fel de mare ca în alţi ani şi contează foarte mult ce o să se întâmple şi în mediul geopolitic“, a spus în cadrul emisiunii de business ZF Live Daniel Slăvenie, CEO & partner al agenţiei de marketing digital Limitless Agency. El a adăugat că în România aproximativ 45% dintre utilizatorii de internet fac şi comenzi online, astfel că jucătorii din domeniu mai au mult loc de creştere.  „Spre comparaţie, în ţări mai dezvoltate din Europa aproxi­mativ 95% din utilizatorii de internet au făcut comenzi online. Deci noi încă avem destul de mult loc de creştere şi vor fi presiuni în continuare“, a spus Daniel Slăvenie.