EY a lansat cartea „25 de întrebări şi răspunsuri pentru viitorul României”

joi, 09:00

Compania EY, una dintre cele mai puternice firme de audit şi consultanţă la nivel global, a lansat cartea „25 de întrebări şi răspunsuri pentru viitorul României”, reprezentând o colecţie de întrebări definitorii pentru viitorul ţării.

Proiectul reuneşte răspunsurile la 25 de întrebări selectate în urma derulării campaniei 25deIntrebari.ro, oferite de către experţi recunoscuţi în domeniile lor de activitate şi reprezintă un demers care ar putea constitui începutul unor politici publice de impact, dar şi al unor iniţiative private care să le ducă mai departe către proiecte concrete.

Colecţia de întrebări şi răspunsuri este publicată atât sub forma unei cărţi fizice, dar şi în format digital, pe platforma www.25deIntrebari.ro, pentru a putea fi consultată de publicul larg şi de reprezentanţi ai mediului de afaceri.

Potrivit proiectului, publicul larg, lideri de opinie, clienţii şi echipa EY au fost invitaţi să se implice prin lansarea unei întrebări care poate declanşa o schimbare în viitorul ţării. Astfel, în perioada 23 mai - 25 iunie, au fost înscrise câteva sute de întrebări pe platforma www.25deIntrebari.ro, iar cele mai bune 25 de întrebări au fost selectate de un juriu compus din oameni de afaceri, experţi şi antreprenori.

“Pe măsură ce campania se derula, ne-am dat seama că avem oportunitatea de a vedea mai clar ce îi preocupă pe români. Sunt, bineînţeles, teme la care fiecare dintre noi s-a gândit, precum sănătatea, educaţia, infrastructura, situaţia administraţiei publice, migraţia românilor spre Vest, provocarea digitalizării şi a schimbărilor demografice, dar şi întrebări legate de noi ca oameni, de valori şi societate: Cum putem reda demnitatea unei mari părţi din populaţie, care trăieşte în sărăcie? Cum ne implicăm în transformarea ţării? Care ar fi schimbarea de mentalitate care i-ar ajuta pe români să-şi atingă potenţialul maxim?” Cred sincer că sunt foarte relevante şi au nevoie de răspunsuri pe măsură. Ele ne-au confirmat că nu este o opţiune să stai deoparte, ca individ şi ca firmă care activează în România, indiferent de tipul capitalului. ” explică Bogdan Ion, Country Managing Partner EY România.
 

O campanie Storia în parteneriat cu Ziarul Financiar