Analiză

Service-urile auto, prima opţiune a tinerilor care pornesc un business

Foto: Shutterstock

Foto: Shutterstock

Autor: Corina Mirea

29.07.2015, 00:07 1718

Cele 10.500 de firme din România a căror principală activitate de business este întreţinerea şi repararea autovehiculelor au încasat anul trecut, cumulat, 4,2 miliarde de lei de la românii care şi-au făcut revizie sau care au fost nevoiţi să îşi repare maşinile, potrivit unei analize a ZF realizată pe baza datelor de la Ministerul de Finanţe.

Explozia de companii de profil poate fi explicată prin numărul mare de service-uri de „cartier“ care tot apar pe piaţă, fiind unul dintre cele mai interesante modele de afaceri pentru tineri. Din cele peste 20.000 de „afaceri de la zero“ înfiinţate până în prezent în România, cele mai multe au drept activitate principală întreţinerea şi repararea autovehiculelor.

„Există mai multe categorii de centre de service. Auto Schunn, spre exemplu, desfăşoară o activitate autorizată de producătorul Mercedes-Benz. O asemenea investiţie nu este nici pe departe mică, nici măcar medie, ci una de nivel superior, fiind nevoie să se respecte exigenţele producătorului“, spun reprezenaţii Auto Schunn din Arad, unul dintre cei mai mari jucători din piaţă, cu afaceri de 92 milioane de lei anul trecut.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO