Auto

Antreprenori locali. Adrian Mihai, FAN Courier: Mai este loc de creştere pe piaţă, am bugetat afaceri mai mari cu 10-15%

Adrian Mihai, unul dintre acţionarii şi fondatorii companiei FAN Courier: Şi în acest an am bugetat investiţii în dezvoltarea flotei, dar şi în echipamente IT

Adrian Mihai, unul dintre acţionarii şi fondatorii companiei FAN Courier: Şi în acest an am bugetat investiţii în dezvoltarea flotei, dar şi în echipamente IT

Autor: Mirabela Tiron

25.01.2017, 00:08 537

„În unele zone din ţară este greu să găsim curieri, nu vorbesc de oameni pregătiţi, ci este greu să găsim în general oameni care să muncească.“

Adrian Mihai, unul dintre acţio­narii şi fondatorii com­paniei FAN Courier, cel mai mare jucător de pe piaţa de curierat, cu o flotă de 2.600 de maşini, spune că pentru acest an a fost bu­ge­tată o creştere cu 10-15% a cifrei de afaceri şi că pe piaţa de curierat mai este loc de creştere având în vedere dezvoltarea jucătorilor din comerţul online.

„Am bugetat şi pentru acest an creştere cu două cifre, estimăm cel puţin un plus de 10-15% la afaceri. Creşterea va fi asigurată de clienţii din comerţul online, dar şi de noi clienţi de pe alte domenii“, a declarat Adrian Mihai pentru ZF.

Compania expediază colete pentru jucători din toate domeniile economice, cei din comerţul online fiind printre cei mai dinamici.

Anul trecut, compania a investit în extinderea suprafeţei depozitelor, dublarea suprafeţei depozitelor din Timişoara,  Cluj şi Constanţa. Mai mult, FAN Courier şi-a construit propriul depozit în prima parte a anului, la Braşov,  în urma unei investiţii de 5 milioane de euro, proiectul fiind susţinut din fonduri proprii. Hubul, ridicat pe o suprafaţă de aproape 34.000 de metri pătraţi, a preluat  o parte importantă din traficul de expediţii pe care îl ges­tionează compania la nivel na­ţional.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO