Auto

BMW a intrat pe o piaţă de maşini second-hand de peste 500 de milioane de euro anual

BMW a intrat pe o piaţă de maşini second-hand de peste...

Autor: Bogdan Alecu

15.04.2015, 00:05 653
Vânzările de automobile BMW la mâna a doua, prin serviciul BMW Premium Selection derulat de dealerii oficiali ai mărcii de pe piaţa locală, s-au dublat în primul trimestru al acestui an comparativ cu perioada similară a anului trecut la 141 de maşini, cea mai bună lună fiind martie, cu 60 de maşini livrate.
 
„BMW Premium Selection este un instrument important de a aduce noi oameni către marcă. „Primul BMW“ este acum un automobil rulat (...). Prin această abordare am reuşit să aducem în portofoliul BMW utilizatori de automobile non-premium”, a explicat Cristi Vlaşin, sales manager al BMW Group România.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO