APIA: Detaşarea persoanelor fizice de programul Rabla este tot mai evidentă.
Vânzările de autoturisme către persoanele fizice au crescut cu 44% în primele şapte luni ale acestui an, astfel încât clienţii individuali au ajuns să reprezinte 35% din totalul vânzărilor de maşini noi, potrivit datelor Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Automobile (APIA).
„Comparativ cu primele 7 luni din 2016, este de remarcat faptul că au crescut atât ponderea, cât şi volumul achiziţiilor realizate de către persoane fizice: ponderea, de la 28% la 35%, iar volumul, cu 44%, procent mult superior creşterii generale a pieţei la 7 luni, respectiv 15,5%. Aceste cifre ne arată că practic vânzările de autoturisme noi au crescut în special datorită achiziţiilor realizate de către persoanele fizice, a căror detaşare de programul Rabla este tot mai evidentă”, explică oficialii APIA.