Auto

Clienţii Rolls-Royce sunt tot mai tineri. „Acum 40 de ani vârsta şi averea erau conectate. Acum nu mai sunt“

Michael Schmidt (stânga), proprietarul Automobile Bavaria Group, care deţine un service Rolls-Royce în Bucureşti şi dealerul Rolls-Royce din München şi Frank Tiemann, directorul de comunicare corporate pentru Rolls-Royce Cars pentru Europa de Est şi Orientul Mijlociu.

Michael Schmidt (stânga), proprietarul Automobile Bavaria Group, care deţine un service Rolls-Royce în Bucureşti şi dealerul Rolls-Royce din München şi Frank Tiemann, directorul de comunicare corporate pentru Rolls-Royce Cars pentru Europa de Est şi Orientul Mijlociu.

Autor: Bogdan Alecu

11.04.2018, 00:08 1034

♦ Rolls-Royce a vândut anul trecut în România trei automobile – două limuzine Ghost şi un coupe Wraith, cel mai ridicat volum din cel puţin ultimii cinci ani, potrivit datelor de la direcţia de înmatriculări. ♦ Un Rolls-Royce costă cel puţin 300.000 de euro.

Cullinan, viitorul automobil de teren de la Rolls-Royce, înregistrează deja comenzi din Europa de Est, inclusiv din România, dar şi din Orientul Mijlociu şi Statele Unite, unde specificul pieţei sau starea drumurilor îndeamnă clienţii să opteze pentru maşini pregătite pentru teren accidentat.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO