Auto

Compania de curierat DPD, afaceri mai mari cu 23% în trimestrul I 2016. „Livrările au fost impulsionate de comerţul electronic.“

Lucian Aldescu, CEO al companiei DPD România

Lucian Aldescu, CEO al companiei DPD România

Autor: Mirabela Tiron

12.05.2016, 00:05 254
Compania de curierat DPD, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de profil, deţinută de  GeoPost, subsidiara poştei naţionale din Franţa La Poste, a finalizat primul trimestru din acest an cu afaceri mai mari cu 23% faţă de anul anterior, potrivit oficialilor companiei.
 
„În primele trei luni ale anului şi volumul expediţiilor a crescut cu 30% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent. Pentru 2016 am bugetat o cifră de afaceri de peste 26,5 milioane de euro, în creştere cu 30% faţă de anul anterior, şi un volum de expediţii mai mare cu 35% faţă de 2015“, a spus Lucian Aldescu, CEO al companiei DPD România. În prima parte a anului, DPD  l-a adus pe românul Răzvan Tudor în poziţia de director comercial, un executiv cu o experienţă de 18 ani în dez­voltarea şi implementarea de stra­tegii comerciale, lucrând an­terior în companii multina­ţionale pre­cum Heineken sau Coca-Cola HBC.
 
DPD România a terminat anul trecut cu afaceri de peste 20,5 milioane euro, în creştere cu 23% faţă de 2014.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO