Auto

Cu ce noutati a venit pe piata Salonul Moto Auto si Echipamente Bucuresti

Cu ce noutati a venit pe piata Salonul Moto Auto si Echipamente Bucuresti
02.05.2007, 18:25 67

Salonul Moto Auto si Echipamente Bucuresti, cel mai mare targ anual care reuneste majoritatea importatorilor de vehicule pe doua roti din tara,a adus cu editia din acest an estimari de crestere a activitatilor de retail pentru majoritatea importatorilor de profil.
Chiar daca mai toti expozantii s-au declarat nemultumiti de un trafic al vizitatorilor mai mic decat in alti ani, tot ei au observat un interes mai mare pentru modelele de la standuri.
"Cred ca am fi putut sa vindem toate modele expuse in cele patru zile ale salonului. Am primit oferte, insa nu am putut comercializa motocicletele, acestea fiind doar cu titlul de prezentare", a declarat Tiberiu Troia, manager de divizie la Automotive Trading Services, compania care a prezentat cateva modele Harley-Davidson.
Reprezentantii B&S Motors, importatorul marcii Suzuki in Romania, au avansat pentru acest an o crestere a vanzarilor mai mare de 100%, anuntand un obiectiv de aproximativ 300 de unitati distribuite in Romania de cei doi dealeri actuali si inca 8 noi, care isi vor incepe activitatea pana la sfarsitul anului. Anul trecut, dealerul Suzuki din Bucuresti si cel din Timisoara au livrat 140 de motociclete.
"Mizam pe cresterea vanzarilor in 2007 pe seama modelelor sportive de capacitate cilindrica medie, dar si pe choppere (modele modificate la comanda - n.r). Chiar daca anul acesta, cel putin in privinta vizitatorilor ne-am fi asteptat sa fie mai multi, in schimb cei care au venit au fost oameni pregatiti, care au stiut la ce vin sa se uite si care pentru asta au si renuntat la o zi libera", a declarat Sebastian Dinescu, coordonatorul diviziei moto a B&S Motors.
Cea mai mare activitate comerciala din timpul salonului, a fost inregistrata, potrivit lui Dinescu, sambata, compania reusind sa vanda aproape jumatate din modelele expuse in standuri.
Prezenta in standuri a modelelor facute la comanda a fost destul de redusa, incercarea celor doua-trei firme cu astfel de motociclete putand fi caracterizata ca fiind timida intr-un mediu dominat de motocicletelele enduro, de viteza, si a scuterelor, cu tot cu accesoriile pe care acestea le implica.
Declaratiile reprezentantiilor marcii BMW, a doua marca ca reprezentare la categoria motocross dupa marca KTM, precum si vanzarile si interesul vizitatorilor pentru segment au aratat ca popularitatea sporturilor de motor in circuit off-road este in crestere in Romania.
Expozantii de scutere, cu preponderenta de provenienta asiatica, au dominat insa in volumele de vanzare precum si in previziunile anuntate.
Cele mai cautate modele se incadreaza in acest an in segmentul de pret de 1.000-1.500 de euro, acesta fiind mult mai accesibil categoriei de varsta 16-24 ani, clientii clasici pentru scutere. Modelele al caror pret se invarte in jurul sumei de 3.000 de euro au fost prospectate de clienti cu o medie de varsta de peste 20 de ani. Importatorii de scutere mizeaza in acest an si pe cererea in crestere a companiilor de curierat care isi extind treptat activitatile spre orasele din teritoriu.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO