Cum a ajuns Tesla să se încadreze în ţinta de producţie pentru Model 3? O treime dintre clienţi şi-au anulat comenzile

20 iul 2018 Autor: Alex Ciutacu

Tesla a reuşit să atingă ţinta de producţie pentru Model 3, însă analiştii susţin că mai mulţi clienţi care nu mai aveau răbdare şi-au anulat comenzile, potrivit CNN.

Numărul de comenzi anulate pentru Model 3 a crescut în ultimele săptămâni. Mulţi clienţi îşi cer banii înapoi, ceea ce afectează planul de producţie al companiei, potrivit analistului Rajvindra Gill de la Needham & Co. Tesla contrazice acest lucru.

Într-o notă scrisă săptămâna aceasta către clienţi, Gill aminteşte de timpul prelungit de aşteptare pentru producţie şi faptul că Tesla nu a ajuns încă la 35.000 de maşini produse aşa cum a promis.

Aproximativ unul dintre trei clienţi şi-a anulat comanda, spune Gill, ritmul anulărilor fiind dublu faţă de anul trecut.

Clienţii au plasat depozite de câte 1.000 de dolari pentru a-şi rezerva primii Modelul 3, apoi au plătit 2.500 de dolari pentru a-şi alege versiunea specifică. Restul sumei, până la 60.000 de dolari este plătită când maşina este livrată.

Timpul de aşteptare pentru Model 3 este între 4 şi 12 luni, iar clienţii care au comandat modelul de bază ar putea aştepta până în 2020, spune Gill.

Un purtător de cuvânt al Tesla a negat faptul că numărul de comenzi anulate îl depăşeşte pe cel de comenzi noi. Acesta a susţinut că timpii citaţi de Gill nu mai sunt valabili şi că timpul de aşteptare este între o lună şi nouă luni.

 

 
Cuvinte cheie:
clienti
, model
, anulare
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide