Auto

Cum îşi promovează BMW cele mai performante automobile ale sale: le lasă la dispoziţia lui Tom Cruise în filmele din seria Misiune Imposibilă

Vedeţi cum îşi promovează BMW cele mai performante automobile ale sale. Galerie FOTO

Vedeţi cum îşi promovează BMW cele mai performante automobile ale sale. Galerie FOTO

Autor: Bogdan Alecu

24.08.2015, 18:39 1031

Noua generaţie a limuzinei de lux BMW Seria 7 a fost unul dintre „starurile” care au apărut în cea mai nouă peliculă Mission: Impossible – Rogue Nation, filmele hollywoodiene fiind astfel modalitatea prin care tot mai mulţi constructori auto aleg să-şi promoveze automobilele. Primul „contact” între Misiune Imposibilă şi BMW a avut loc în 2011, în filmul Misssion: Impossible - Ghost Protocol, în care a apărut în avanpremieră i8, celebrul plug-in hybrid de înaltă performanţă. Însă şi de această dată, Tom Cruise nu s-a limitat numai la pilotarea Seriei 7, ci a condus inclusiv BMW M3, dar şi motociclete ale constructorului bavarez. În plus, pe lângă campania „Mission to Drive” lansată de BMW la nivel mondial, compania germană a fost şi singurul sponsor al premierei peliculei ce avut loc luna trecută la Viena.

BMW nu este singurul constructor care a ales această metodă de promovare a automobilelor sale, ci şi Audi şi Mercedes-Benz au optat pentru creaţiile de la Hollywood.

În cel mai nou film din seria Mission: Impossible, personajul principal interpretat de Tom Cruise pilotează noua Serie 7 pe străzile Vienei şi un M3 în Marrakesh, în Maroc, unde „decolează” de pe un rând de trepte şi aterizează pe plafon. Drifturile şi cascadoriile cu M3 au fost posibile după ce echipa de suport a BMW prezentă pe platoul de filmare a oprit toate programele de stabilitate şi siguranţă ale maşinii.

 
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO