Auto

Dacia a recrutat un director de la MOL pentru a se ocupa de comunicarea Grupului Renault

Adina Ionescu

Adina Ionescu

Autor: Bogdan Alecu

24.08.2016, 11:48 1545

Group Renault România, care include şi Automobile Dacia, a recrutat-o pe Adina Ionescu de la MOL Group pentru a se ocupa de comunicare. Ea o înlocuieşte pe Anca Oreviceanu, care de asemenea a venit la Renault tot din oil&gas, de la Petrom, înainte de a prelua comunicarea de la Renault Technologie Roumanie şi ulterior pe cea la nivel de grup. În conformitate cu structura organizaţională standard Renault pentru activitatea de comunicare la nivel de ţară, direcţia de comunicare a Grupului Renault România acoperă activităţile de comunicare internă, externă şi de responsabilitate socială ale tuturor mărcilor şi entităţilor Grupului Renault în România.

Adina Ionescu este absolventă a facultăţii de Relaţii Economice Internaţionale din cadrul Academiei de Studii Economice din Bucureăti, unde a finalizat şi un master în "Comunicare şi marketing”. În plus, a obţinut o diplomă profesională în Relaţii Publice, la the Chartered Institute of Public Relations din Londra. Spusă pe scurt, povestea vieţii profesionale a Adinei Ionescu cuprinde peste 20 de ani de experienţă în comunicare,  în companii multinaţionale - lideri în industriile în care activează şi 3 ani de voluntariat în ONG-uri.  Profesia Adinei Ionescu şi poziţiile - cheie pe care le-a deţinut în cadrul companiilor i-au conferit expunere la medii de afaceri diferite precum Petrol şi gaze (MOL), Reţele şi tehnologii (Alcatel-Lucent / Nokia), Managementul energiei (Schneider Electric) sau Electronice, telefonie mobilă şi semiconductori (Samsung Corporation). 

Printre responsabilităţile asumate de-a lungul carierei sale profesionale figurează : stabilirea şi dezvoltarea strategiei de comunicare pe termen mediu şi lung, definirea platformelor şi acţiunilor de responsabilitate socială corporativă, managementul reputaţiei, gestionarea activităţilor departamentului de Comunicare Corportativă, a relaţiilor cu mass-media,  inclusiv din poziţia de purtător de cuvânt, a comunicării de criză, a evenimentelor corporate, a comunicării interne, precum şi gestionarea relaţiilor cu autorităţile centrale şi cu asociaţiile profesionale. Totodată, Adina Ionescu a profesat şi în domenii de activitate adiacente relaţiilor publice,  cum ar fi managementul mărcii, comunicarea de marketing sau digitală.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO