Jean-Christophe Kugler, executivul francez din grupul Renault care coordonează operaţiunile celor trei branduri low-cost, Dacia, Lada şi Datsun, din alianţa Renault-Nissan, spune că odată cu crearea noii regiuni Euroasia vor fi sinergii mai strânse între uzinele grupului francez din România, Turcia şi Rusia. Rusia este singura piaţă a Alianţei Renault-Nissan unde sunt comercializate atât modelele din gama M0 precum Logan, Duster şi Sandero sub emblema Renault, dar şi marca Lada şi noul brand low-cost Datsun, relansat de grupul Nissan.
„Noua regiune ne permite să avem un perimetru mai compact, iar sinergiile vor fi mai uşor de obţinut. Toate cele trei mărci sunt foarte importante la nivel internaţional. În Rusia avem deja modelele pe platforma Logan, iar la Togliatti e asamblat modelul Lada Largus, care este un Logan MCV din generaţia anterioară. Datsun foloseşte platforma Lada, iar Nissan Almera, asamblat tot la AvtoVaz, utilizează platforma Logan. Este în interesul companiei să avem o platformă comună“, a spus Jean-Christophe Kugler.
Citiţi în continuare pe ZF Corporate:
- detalii despre noua piaţa Eurasia; ce spune Vincent Cobee despre dezvoltarea celor trei game de modele ale grupului
- date despre modelul Datsun, cele mai mari pieţe de export pentru acest model