Auto

Diana Stan, Toyota România: „Avem nevoie în continuare de o legislaţie solidă care să stimuleze autovehiculele cu emisii scăzute“

Diana Stan, directorul de marketing al Toyota România

Diana Stan, directorul de marketing al Toyota România

Autor: Bogdan Alecu

05.06.2017, 00:05 527
„Sperăm ca de anul acesta programul Rabla să fie pus în practică în linie cu direcţiile pe care le vizează, şi anume, îmbunătăţirea calităţii aerului“.
 
Anul 2016 a fost unul bun pentru Toyota România, inclusiv datorită faptului că cifra de afaceri înregistrată de Grupul Inchcape anul trecut a ajuns la 219 milioane euro, în creştere cu 33% faţă de anul anterior. Acest avans a fost susţinut de o creştere de peste 22% a volumelor de automobile vândute.
 
„Două segmente care au contribuit semnificativ la aceste rezultate au fost cel al SUV-urilor -prin lansarea Toyota C-HR şi a noului model Lexus RX-şi cel al hibirdelor. Acesta din urmă  a crescut  cu 144%  la nivel de total piaţă versus anul 2015, iar Toyota & Lexus deţin o cotă de 80%“, a explicat Diana Stan, direc­torul de marketing al Toyota România.
 
În opinia ei, provocările de anul trecut au ţinut de modul de derulare a programului naţional de înnoire a parcului auto, cunoscut sub numele de Rabla.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO