Auto

Directorul de marcă al Seat: Dealerii multibrand câştigă teren în faţa celor cu o singură marcă

Ruxandra Soare, directorul de marcă al Seat în cadrul Porsche România: Priorităţile pentru 2016 ale mărcii Seat sunt judeţele Timiş şi Bihor

Ruxandra Soare, directorul de marcă al Seat în cadrul Porsche România: Priorităţile pentru 2016 ale mărcii Seat sunt judeţele Timiş şi Bihor

Autor: Bogdan Alecu

12.01.2016, 00:06 380
Ruxandra Soare, directorul de marcă al Seat în cadrul Porsche România, este de părere că „piaţa auto din România este, în acest mo­ment foarte di­namică şi într-un proces de reaşezare. Atât im­portatorii şi dealerii auto, cât şi clienţii se adaptează rapid rit­mului actual al industriei auto. Dealerii multimarcă sunt din ce în ce mai răspândiţi, ei având avantajul de a fi activat în piaţa auto atât înainte, cât şi după 2007. Avem dealeri multimarcă şi colaborăm foarte bine cu ei.“
 
Bogdan Militaru, fostul brand manager de la Seat şi actual di­rector de marcă al Audi în cadrul Porsche România, cel mai mare importator de pe piaţa auto locală, spunea încă de la finalul anului 2014 că dealerii auto se vor asocia între ei după achiziţiile din ultimii ani pentru a reduce costurile şi pentru a se adapta la volumele mai mici de piaţă comparativ cu cele de peste 300.000 de autovehicule vândute în 2007 şi 2008. Motiv pentru care, până acum, dealerii mai mici, fără resurse financiare, au fost preluaţi de către cei mai mari, cum este cazul dealerului Volkswagen din Ploieşti, vândut de Cardinal Mo­tors şi achiziţionat de grupul Ră­dăcini, sau in­vestiţii în mărci pre­mium reali­zate de dealeri care aveau de ani buni în spate un brand de volum, cum este cazul Cobălcescu sau Proleasing la Ploieşti care a adăugat la finalul anului 2014 marca BMW în portofoliu.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO