Auto

Directorul general al BMW Group România: „Creştem spre volumele din 2008 şi vedem în continuare potenţial de creştere şi dezvoltare“

Wolfgang Schulz, director general al BMW Group România: 

Este o creştere naturală care valorifică oportunităţile din piaţă. Investiţiile sunt influenţate de mai mulţi factori: greenfield vs. adaptarea unui centru deja existent, dimensiunea dealership-ului şi locaţia şi costurile locale de dezvoltare

Wolfgang Schulz, director general al BMW Group România: Este o creştere naturală care valorifică oportunităţile din piaţă. Investiţiile sunt influenţate de mai mulţi factori: greenfield vs. adaptarea unui centru deja existent, dimensiunea dealership-ului şi locaţia şi costurile locale de dezvoltare

Autor: Bogdan Alecu

27.05.2016, 00:05 214

Vânzările BMW au crescut cu 64% în primul trimestru faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, la 578 de maşini potrivit datelor companiei. Raportat la primul trimestru din 2008 creşterea este de 1,5%, dar este faţă de momentul de vârf al pieţei auto locale. La acea vreme piaţa locală avea potenţialul de a livra 400.000 de autovehicule, faţă de numai 120.000 anul trecut. 

„Creştem spre volumele din 2008 şi vedem în continuare potential de creştere şi dez­voltare“, a spus Wolfgang Schulz, di­rector general al BMW Group România. 

Vânzările de autoturisme au atins în pri­mul trimestru un volum de aproape 20.000 de unităţi, în creştere cu 11,4% faţă de pe­rioada similară a anului trecut, fiind cel mai mare volum din ultimii şapte ani, depăşind inclusiv piaţa din 2010, potrivit datelor Asociaţiei Producătorilor şi Im­porta­torilor de Automobile (APIA). Volume mai mari în primul trimestru s-au realizat ultima oară în 2009, primul an de criză al pieţei locale, când vânzările se prăbuşeau cu 50% faţă de anul anterior.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO