Dragoş Anastasiu a găsit în platforma germană FlixBus „arma“ cu care să lupte împotriva companiilor aeriene low-cost

30 aug 2017 Autor: Alex Ciutacu

„Ce ne lipseşte nouă în acest moment este tehnologia mai avansată, de aceea am şi făcut acest parteneriat. Nu ai cum să mergi mai departe fără digitalizare.“

Grupul de transport Eurolines, controlat de Dragoş Anastasiu, a încheiat un parte­neriat, pe perioadă nedeter­minată, cu FlixBus, un start-up german prezent pe 26 de pieţe europene, în urma căruia transpor­tatorul român intră în reţeaua de 250 de subcon­tractori cu care colaborează FlixBus. 

FlixBus este o platformă care admi­nistrează o reţea de rute de transport cu autocarul. Platforma nu deţine autocare proprii, dar prin parteneriate cu trans­portatori locali acoperă peste 1.000 de destinaţii din Europa, iar traficul de pasageri depăşeşte 40 de milioane de oameni. Traficul Eurolines este estimat la 150.000 de călători anul acesta. 

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 30.08.2017

 
Cuvinte cheie:
autocare
, retea
, arma
, companii aeriene
, cost
, gasire
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide