Auto

Fiat se bazează pe companiile din farma şi pe cele din alimentaţie pentru a creşte vânzările de vehicule comerciale

Narcis Ghiţă

Narcis Ghiţă

Autor: Bogdan Alecu

20.09.2016, 00:05 219

Vânzările Fiat Professional, divizia care se ocupă de vehiculele comericale sub brandul Fiat, s-au majorat cu 33% în primul semestru din acest an, în condiţiile unei pieţe care a crescut cu 16%, ceea ce face ca brandul italian să-şi majoreze cota de piaţă.

 „În continuare, ne aşteptăm ca această creştere să se menţină. Fiat Professional înregistrează o cotă de piaţă de 9,7%“, a spus Narcis Ghiţă, CEO al AutoItalia, importator în România al mărcilor Fiat, Fiat Professional, Alfa Romeo, Jeep, Abarth, Lancia şi Mase­rati. Vehiculele comer­ciale reprezintă unul dintre cei mai buni indicatori cu privire la sta­rea economiei deoarece creş­terea vânzărilor acestora re­flec­tă investiţiile com­pa­niilor, dar şi rulajul măr­furilor. În pri­mul se­mestru al acestui an utilitarele de sub 3,5 tone au urcat cu 16,5% fa­ţă de peri­oada si­mi­lară a anu­lui trecut la puţin sub 6.900 de uni­tăţi. „Cel mai bine vândut model din gamă este Fiat Du­cato (...). Nenumăraţi clienţi de Fiat Ducato ating un milion de kilometri (...)“, a spus Narcis Ghiţă.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO