Auto

Ford face restructurări la fabricile din Europa. „Nu ne aşteptăm ca aceste programe să afecteze uzina din Craiova“

În prezent Ford Craiova funcţionează la ralanti, cu mai puţin de 50.000 de maşini asamblate anul trecut, în condiţiile în care B-Max, monovolumul de clasă mică asamblat în România, joacă pe o piaţă în declin la nivel european

În prezent Ford Craiova funcţionează la ralanti, cu mai puţin de 50.000 de maşini asamblate anul trecut, în condiţiile în care B-Max, monovolumul de clasă mică asamblat în România, joacă pe o piaţă în declin la nivel european

Autor: Corina Mirea

04.02.2016, 00:08 456

Constructorul auto intenţionează să elimine sute de locuri de muncă din Europa în cadrul unui proces de restructurare care vizează mai multe fabrici de maşini. Decizia vine după ce americanii au hotărât la începutul anului să închidă şi toate operaţiunile din Japonia şi Indonezia. Ce se întâmplă cu cei 2.700 de salariaţi ai uzinei Ford din Craiova?

„Nu ne aşteptăm ca aces­te programe să afec­teze uzina noastră din Craiova. Anunţul face parte dintr-un plan mai amplu al Ford de a construi o afa­cere solidă şi profitabilă la nivel euro­pean“, au spus pentru ZF repre­zen­tanţii Ford România.

Ford a demarat la începutul acestui an o campanie de optimizare a costu­rilor la nivel mondial, luând inclusiv de­ci­zia de a închide toate operaţiunile din Ja­po­nia şi Indonezia, întrucât nu „vede“ o re­ve­nire la profitabilitate pe cele două pie­ţe.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO