Producătorul român de automobile Dacia şi-a propus o creştere cu 5-6% a vânzărilor în 2016 faţă de anul trecut, când a vândut 550.000 de maşini, marcând al zecelea an consecutiv de creştere, a spus François Mariotte, directorul comercial al mărcii Dacia la nivel mondial, prezent în weekend pe domeniul Courson din apropiere de Paris, la picnicul anual organizat de Dacia pentru clienţii săi francezi. Pentru brandul românesc, Franţa este principala piaţă, peste 100.000 de maşini fiind cumpărate de francezi în fiecare an. Din totalul vânzărilor, 85% sunt îndreptate către clienţi persoane fizice.
„Dacia este a patra marcă de pe piaţa franceză în vânzările de autovehicule noi către clienţi persoane fizice. Este un succes, ţinând cont că primele trei mărci sunt producători naţionali istorici – Renault, Peugeot şi Citroën. E dificil să-i depăşeşti, dar putem încerca. Ca model, Sandero este primul model vândut către clienţi persoane fizice din Franţa, depăşind Renault Clio şi Peugeot 208, cele două vedete istorice ale pieţei franţuzeşti”, a spus François Mariotte.