Brent Valmar, directorul general al Porsche România: Cu mărcile din portofoliul nostru, ne propunem atingerea plafonului de 27.000 de maşini din piaţa totală pe 2016.
Porsche România, cel mai mare importator de pe piaţa auto locală, a vândut anul trecut peste 23.500 de autovehicule, potrivit da-telor Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Automobile (APIA), în creştere cu 12% faţă de anul anterior.
La nivel de business, dacă cifra de afaceri creşte cu un ritm comparabil, va ajunge la 450 mil. euro, potrivit estimărilor ZF. În cifra de afaceri a companiei intră atât comerţul cu automobile noi, cât şi second-hand, dar şi pie-sele de schimb coman-date pentru reţea.
Dintre cele patru mărci reprezentate de Porsche România, cea mai mare creştere a fost înregistrată anul trecut de marca Seat, de 24%, urmată de Skoda cu 14%, Audi cu 12% şi VW cu 9%. Pe de altă parte, rapor-tat la anul de referinţă 2007, doar Audi a re-cuperat cea mai mare parte din decalaj, având o scădere de doar 20% faţă de nivelul atins la acea vreme, în timp ce vânzările Seat au scăzut cu 63%, cele ale Skoda cu 61%, iar cele ale VW cu 58%.