Auto

Infrastructura melcului: în 9 luni lucrările la centura de 3 km de la Mihăileşti, Giurgiu au avansat numai cu 6%

Infrastructura melcului: în 9 luni lucrările la centura...

Autor: Bogdan Alecu

10.04.2017, 17:37 1587

Lucrările la centura de la Mihăileşti, Giurgiu, de pe drumul dintre Bucureşti şi Alexandria au avansat cu numai 6% din iulie şi până săptămâna aceasta, potrivit datelor Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), cu toate că drumul este tot mai aglomerat, iar proiectul a fost lansat prima dată în urmă cu patru ani. Contractul Construcţia Variantei de Ocolire Mihăileşti – Relicitare a fost semnat în luna aprilie anul trecut, iar lucrările au demarat efectiv în luna iulie din 2016. Mai mult, din noiembrie şi până în prezent lucrările au avansat cu numai două puncte procentuale.

„Stadiul fizic al lucrărilor aferente Variantei de ocolire Mihăileşti, judeţul Giurgiu, este de aproximativ 6%, iar data contractuală de finalizare a lucrărilor este de 26 iulie 2017”, au spus oficialii companiei de drumuri.

La sfârşit şi început de săptămână dar şi de sărbători parcurgerea celor aproape 80 km dintre Bucureşti şi Alexandria durează chiar şi cinci ore din cauza traficului aglomerat, iar cozile, ce se pot întinde pe kilometri, sunt formate la intrarea în Mihăileşti, unde se face trecerea de la două benzi pe sens la una singură. Cu toate că proiectul nu presupune poduri complexe pasaje rutiere, ci doar două sensuri giratorii la capete, lucrările pe şantier sunt „invizibile”, neatingând nici măcar 10% după nouă luni de la începerea (teoretică) a lucrărilor, în ciuda dimensiunilor reduse ale proiectului.

Tot pe DN6, la intrarea în Alexandria, lucrările de consolidare ale podului peste râul Vedea  se vor finaliza luna viitoare. Demarate în vara anului trecut, lucrările ar fi trebuit să dureze numai câteva luni, însă problemele la structura podului au determinat lucrări suplimentare de consolidare ale acestuia.

„La podul de pe DN6 peste Vedea, la Alexandria, au fost analizate lucrările de consolidare şi protecţia infrastructurilor în albia râului Vedea. S-a turnat placă de suprabetonare pe jumătate de cale pod amonte şi se aşteaptă trecerea a 21 de zile pentru aplicarea hidroizolaţiei şi a sistemului rutier. Se lucrează la corectarea suprafeţei betonului. Lucrările de reparaţii la supradstructură sunt executate în proporţie de 70%. S-a executat sistemul rutier pe jumătate de cale, pe ambele rampe şi s-a montat inclusiv parapetul de protecţie”, au spus oficialii CNAIR. Potrivit acestora lucrările se vor finaliza până la sfârşitul lunii mai din acest an.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO