Auto

M Car Trading lansează noul Mitsubishi L200 cu preţuri de la 27.300 de euro cu TVA

Vedeţi cum arată noul Mitsubishi L200. Galerie FOTO

Vedeţi cum arată noul Mitsubishi L200. Galerie FOTO

Autor: Bogdan Alecu

03.09.2015, 19:02 1620

M Car Trading, importatorul Mitsubishi Motors pe piaţa locală, parte a Ţiriac Holdings, a lansat astăzi pe piaţa locală noul L200, pick-upul off-road al constructorului nipon, cu preţuri cuprinse între 27.268 de euro cu TVA şi 34.708 euro, în funcţie de motorizare şi nivel de echipare.

Actuala generaţie s-a vândut în cei nouă ani de carieră în 1,3 milioane de exemplare la nivel mondial. Noua generaţie a fost prezentată în cadrul Salonului Auto de la Geneva din primăvara acestui an. În total, cele pantru generaţii lansate până acum s-au vândut în aproape 4,1 milioane de unităţi din 1978 şi până în prezent.

În Europa, unde volumul total al vânzărilor, actualului model L200, va ajunge la peste 220,000 unităţi până la finalul producţiei, modelul L200 aduce cel mai mare profit regiunii. În 2014 – ultimul an de producţie complet – au fost vândute 18.371 unităţi (excluzând Rusia şi Ucraina), reprezentând 13% din piaţa europeană a producătorului japonez (34 de ţări), acest volum de vânzări impresionant fiind realizat în mare parte de Anglia, Turcia, Franta, Germania şi Austria.

Cea de-a 5-a generaţie de L200, ce a fost dezvoltată 100% de către MMC timp de 28 de luni, şi care reprezintă cea mai recentă expresie a conceptului de camionetă Sport Utility Truck, este menită să satisfacă nevoile tot mai diversificate ale clienţilor de pick-up-uri, la nivel global, oferind mai mult stil, confort, manevrabilitate şi rezistenţă. 

Noul L200 a fost proiectat astfel încât impactul asupra mediului să fie cât mai redus - în acest caz este vorba de scăderea emisiilor de COde la 199 g/km minim*, valoarea modelului L200 actual, până la 169 g/km minim pentru noul L200 (vs. 180 - 265 g/km valorile competiţiei).

Noul stil sportiv, păstrează linia laterală caracteristică de tip “J-Line”, element marcant al caroseriei modelului L200 precedent (la varianta Double Cab), realizând în acelaşi timp un nivel scăzut al coeficientului aerodinamic în valoare de 0.40 Cx şi menţinând greutatea în limite rezonabile pentru a obţine un excelent raport putere/greutate.

Creşterea spaţiozităţii în raport cu dimensiunile totale compacte (păstrând totodată cea mai strânsă rază de bracaj din segment de 5.9 m) şi lungimea eficientă a benei. Sporirea calităţii percepute la interior mulţumită scaunelor confortabile, poziţiei excelente la volan, confortului sporit pe parcursul călătoriei, si altele.

Noul motor diesel MIVEC 2.4L 154 cp / 181 cp este versiunea mai mare a motoarelor 4N13 (ce echipează ASX şi Lancer) şi 4N14 (ce echipează Outlander). Noul motor ce echipează modelul L200 face ca emisiile de CO2 să scadă de la 199g/km (vechiul model) la 169g/km. (vs. competitori între 180 şi 265 g/km).

Folosirea unei noi cutii manuale în 6 trepte şi a noii cutii automate în 5 trepte, pentru o performanţă îmbunătăţită, emisii de CO2  scăzute şi reducerea costurilor de mentenanţă.

Fiabilitate crescută datorită designului – de la o structură şi un şasiu puternice până la întreţinerea grupului moto-propulsor (intervalul de schimb de ulei al motorului mărit de la 15.000 km la 20.000 km pentru noul L200, de la intervalul de schimb de ulei al transmisiei automate de la 80.000km la “utilizare pe viaţă” pentru noul L200, până la tratamentul anticoroziune al caroseriei mult îmbunătăţit faţă de precedentul model).

SS4-II: Sistemul Super Select 4WD Permanent II – care acum oferă o stabilitate mai bună în curbe chiar şi pe drumuri pavate, cu posibilitatea selectării celor 4 moduri de rulare prin rotirea butonului de selectare a modului de transmisie; Noul şasiu este cu 7% mai rigid faţă de precedentul model; Sistem de suspensie îmbunătăţit; Adaugarea sistemelor: de avertizare la schimbarea benzii de rulare pe sensul de mers (LDW), stabilitate asistată la tractarea unei remorci (TSA), asistenţă la pornirea din rampă (HSA); Faruri HiD, cu lumini de zi cu LED şi proiectoare bi-xenon, pentru o vizibilitate mai bună pe timp de noapte sau în condiţii de vizibilitate redusă. Siguranţă pasivă îmbunătăţită prin dezvoltarea noii caroserii RISE,patentată de către MMC, si adaugarea airbag-ului pentru genunchii şoferului.

Noile dotări includ cameră video pentru mers înapoi; Sistem de operare fără cheie cu buton de pornire / oprire motor; Pilot automat cu limitator de viteză adaptiv; Aer condiţionat automat dual; Padele pentru schimbarea treptelor de viteză montate pe volan; Posibilitatea ajustării volanului pe înălţime şi adâncime; Un nou sistem audio digital; Port USB, etc.

Noul L200 se situează tot în cadrul clasei modelelor cu lungimea de 5 m (5,205 mm pentru varianta Double Cab), fiind foarte manevrabil şi uşor de parcat (cu cea mai mică rază de bracaj din clasa sa – 5.9 m) greutatea sa constituind factorul cheie pentru economia de combustibil şi prin urmare emisii COreduse, toate acestea generând costuri de întreţinere reduse pentru orice tip de clientelă.

Cu toate acestea, încadrându-se în aceste dimensiuni, inginerii MMC au extins lungimea benei (1,520 mm) echivalând cu 29.2% din lungimea totală, valori similare cu ale competitorilor (28.5% to 29.6%), valabile pentru toate autovehiculele lungi. Bena are acum o adâncime mai mare (de până la 475 mm pentru noul L200 vs. 460 mm la modelul anterior).

 
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO