Auto

Mazda recheamă în service aproape 2.300 de maşini în România

Mazda recheamă în service aproape 2.300 de maşini în...

Autor: Anca Olteanu

21.07.2017, 16:22 633

Rechemarea se referă la 2.282 de vehicule, din următoarele modele: vehicule Mazda CX-5 produse între 17 noiembrie 2011 şi 26 decembrie 2015, vehicule Mazda CX-3 produse în perioada 10 februarie 2015 - 26 decembrie 2015, vehicule Mazda3 Hatchback produse între 17 decembrie 2008 şi 10 august 2013, vehicule Mazda5 produse între 16 iunie 2010 şi 1 aprilie 2015, vehicule Mazda6 Hatchback produse între 2 octombrie 2007 şi 31 august 2012 şi vehicule Mazda6 Wagon produse în perioada 4 decembrie 2007 - 25 decembrie 2015.

„Defecţiunea constă în faptul că stratul de protecţie anticoroziune de pe amortizoarele de hayon ale vehiculelor vizate, aplicat pe capătul cilindrului exterior, poate să nu furnizeze o suficientă protecţie anticorozivă. Pătrunderea apei sărate în interiorul capacului de capăt al cilindrului amortizor poate provoca coroziunea acestuia. În timp, accentuarea coroziunii poate provoca ruperea capului amortizorului în timp ce hayon-ul este deschis sau închis. În acest caz, hayon-ul poate să cadă brusc, iar piesele rezultate din ruperea capului pot răni persoanele din jurul hayon-ului”, se arată în notificarea transmisă de Mazda către Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC).

Acţiunea constă în înlocuirea ambelor amortizoare de hayon cu unele noi, îmbunătăţite, fără costuri din partea clienţilor. Durata reparaţiei este de aproximativ 60 de minute.

Clienţii vizaţi de această campanie vor fi informaţi în legătură cu această campanie, pentru a se prezenta cu vehicule la un dealer autorizat în vederea înlocuirii ambelor amortizoare de hayon.

Acţiunea începe din luna iule 2017 şi are ca limită de finalizare sfârşitul anului.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO