Auto

Michael Schmidt, proprietarul grupului Automobile Bavaria, îşi măreşte portofoliul cu brandurile Opel şi Volkswagen

Michael Schmidt: În ceea ce priveşte autoturismele, nu am emoţii pentru anul acesta. În schimb, în cazul camioanelor este o altă discuţie fiindcă în 2016 am pornit foarte bine, iar în 2017, din lipsă de investiţii de infrastructură, vânzările au scăzut.

Michael Schmidt: În ceea ce priveşte autoturismele, nu am emoţii pentru anul acesta. În schimb, în cazul camioanelor este o altă discuţie fiindcă în 2016 am pornit foarte bine, iar în 2017, din lipsă de investiţii de infrastructură, vânzările au scăzut.

Autor: Simona Tatu

01.02.2018, 00:05 1622

„Încă de anul trecut am început şi extinderea ca multibrand.”

Automobile Bavaria Group îşi va extinde portofoliul, intrând pe piaţă ca dealer pentru brandurile Opel şi Volkswagen. Primul showroom şi service Opel va fi deschis la Târgu- Mureş în luna martie, după o investiţie de 170.000 de euro. Pe lângă extinderea portofoliului, grupul vizează şi dezvoltarea businessului de second-hand şi continuarea investiţiilor în extinderea reţelei actuale.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO