Auto

Militaru, Seat: Pe piaţa auto locală următorul pas după preluări îl reprezintă asocierile de dealeri

Bogdan Militaru, brand managerul SEAT în cadrul Porsche România
„De anul viitor dorim să implementăm o strategie pentru următorii trei-cinci ani pentru a reveni la o reţea de 20-25 de parteneri, cu un ritm de doi-trei dealeri noi anual.“

Bogdan Militaru, brand managerul SEAT în cadrul Porsche România „De anul viitor dorim să implementăm o strategie pentru următorii trei-cinci ani pentru a reveni la o reţea de 20-25 de parteneri, cu un ritm de doi-trei dealeri noi anual.“

Autor: Bogdan Alecu

24.12.2014, 00:05 169
Dealerii auto se vor asocia între ei după achiziţiile din ultimii ani pentru a reduce costurile şi pentru a se adapta la volumele mai mici de piaţă comparativ cu cele de peste 300.000 de autovehicule vândute în 2007 şi 2008, aceasta fiind una dintre cele mai importante tendinţe din piaţa auto locală, crede Bogdan Militaru, brand managerul SEAT în cadrul Porsche România, cel mai mare importator de pe piaţa locală.
 
Până acum, dealerii mai mici, fără resurse financiare au fost preluaţi de către cei mai mari, cum este cazul dealerului Volkswagen din Ploieşti, vândut de Cardinal Motors şi achiziţionat de grupul Rădăcini, companie ce rulează anual afaceri de circa 100 mil. euro şi deţine dealeri ai mai multor mărci precum Opel, Citroen, Mazda sau Suzuki.
 
De asemenea, investiţii noi au fost realizate tot de dealeri care mai deţineau centre auto, cum este cazul Proleasing Ploieşti, care pe lângă centrul Ford, a mai investit şi într-unul BMW pentru a-şi diversifica portofoliul.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO