O piaţă imobiliară în ascensiune, pe care urmează să se lanseze noi proiecte de birouri sau rezidenţiale, mai ales pe segmentul superior, reprezintă unul dintre „indiciile“ de bază ale celor care vând automobile de lux precum Rolls-Royce pentru a identifica o piaţă cu potenţial.
„Bucureştiul creşte, sunt multe situri de construcţii şi multe proiecte noi. Acestea sunt semnalele că România şi Capitala reprezintă o economie în creştere şi cu potenţial în creştere pentru produsele noastre. Piaţa de real-estate este un indicator pentru potenţialul de a vinde automobile Rolls-Royce. Clădiri noi înseamnă venituri , locuri de muncă, businessuri în creştere, investiţii şi în final antreprenori de succes care cumpără Rolls-Royce“, explică Peter Schoppman, director regional Rolls-Royce pentru Germania, Europa de Nord şi de Est.
Spre exemplu, în partea de nord a Capitalei, în zona Barbu Văcărescu s-au construit cele mai înalte clădiri de birouri din România, dar şi proiecte rezidenţiale premium şi de lux, în care preţul unui apartament poate ajunge de la câteva sute de mii de euro chiar şi la trei milioane de euro, în special în zona parcului Herăstrău.