Auto

Opel înregistrează cea mai bună cotă de piaţă lunară din istoria sa în România, pe o piaţă care a stagnat

Opel înregistrează cea mai bună cotă de piaţă...

Autor: Bogdan Alecu

13.10.2015, 11:55 1155

Conform raportului Direcţiei Regim Permise de Conducere şi înmatriculare a Vehiculelor (DRPCIV), în luna septembrie numărul autovehiculelor Opel noi înmatriculate în România plasează marca pe primul loc al mărcilor din import, ocupând locul doi în clasamentul total.

Mai mult, volumul înmatriculărilor se traduce într-o cotă de piaţă de 10,63% în luna septembrie. Această valoare reprezintă cea mai mare pondere în piaţă din istoria mărcii în România, conform evidenţelor existente.

În total înmatriculările de maşini au crescut cu 3% în septembrie, cel mai scăzut ritm din ultimele patru luni, în condiţiile în care în iunie, iulie şi august piaţa a crescut cu 24%, 11% respectiv 15% faţă de perioada similară din 2014, potrivit datelor Direcţiei Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor (DRPCIV).

Înmatriculările de autoturisme continuă să crească la nouă luni, cu un avans de 10% faţă de perioada similară a anului trecut, la aproape 57.000 de maşini noi. Pe de altă parte, şi înmatriculările de maşini la mâna a doua importate continuă să crească. La nivelul lunii septembrie acestea au crescut cu 12% la aproape 22.700 de unităţi, iar la nouă luni creşterea a fost de aproape 13% la aproape 180.000 de maşini.

Raportul lunii septembrie privind înmatriculările urmează linia evoluţiei vânzărilor Opel din perioada ianuarie – august 2015. în acest interval, Opel a înregistrat o creştere aproape dublă comparativ cu cea a pieţei, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.

Rezultatul se datorează potrivit oficialilor Opel atât gamei de modele actualizată şi serviciilor asociate acestora, cât şi ofertei comerciale relevante. Noutăţi sunt sunt anunţate constant în portofoliul de modele: noul Opel Astra, prezentat luna trecută la Salonul Auto de la Frankfurt va avea debutul la showroom-urile partenerilor Opel din România în câteva săptămâni.

Opel desfăşoară în prezent cea mai mare ofensivă de produs din istoria sa, ca urmare a unei investiţii ce până în 2016 va sumariza 4 miliarde de Euro. Dincolo de acest termen, compania a anuţat recent că în intervalul 2016-2020 va lansa 29 de noi produse, printre care un nou vârf de lance alături de Insignia, un nou SUV, şi un model electric.

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO