Auto

Piaţa de curierat a „duduit“ în prima parte a anului. Companiile au avut afaceri mai mari cu până la 30%

IT&C-ul, fashionul şi segmentul de beauty vor rămâne cele mai mai im­por­tante categorii pentru vânzările online.

IT&C-ul, fashionul şi segmentul de beauty vor rămâne cele mai mai im­por­tante categorii pentru vânzările online.

Autor: Mădălina Panaete

10.08.2015, 00:08 910

Comerţul online este cel mai mare generator de business pentru curierii români şi va continua să aducă cele mai mari volume.

 
Cei mai mari jucători de pe piaţa de curierat, segment care ar putea ajunge în acest an la 350 de milioane de euro, au înregistrat creşteri de două cifre în primul semestru din acest an, ajutaţi în principal de comerţul online,  arată o analiză ZF pe baza datelor din piaţă.
 
Astfel, liderul pieţei de curierat –Fan Courier – a raportat în primul semestru o cifră de afaceri de 183 milioane de lei (41 mil. euro), în creştere cu 21% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent.
 
Reprezentanţii companiei deţinute de antreprenorii Adrian şi Neculai Mihai şi de Felix Pătrăşcanu explicau pentru ZF că principalul motor de creştere este comerţul online.
 
Anul 2015, pe care Fan Courier şi-a propus să îl încheie cu un business mai mare cu 15%, ar deveni al optulea an în care afacerile brandului fondat în 1998 sunt pe creştere, conform calculelor ZF.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO