Auto

Porsche România a avut anul trecut afaceri de 638 mil.euro din vânzarea mărcilor Volkswagen, Audi, Seat sau Skoda, în creştere cu 16%

Porsche România a avut anul trecut afaceri de 638...

Autor: Roxana Rosu

20.02.2018, 14:50 403

Importatorul auto Porsche România a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 638 milioane euro, în creştere cu 16%, în timp ce numărul total de autovehicule vândute s-a ridicat la 31.569, cu 13% mai multe decât în 2016, sub mărcile Volkswagen, Audi, Seat sau Skoda.

”2018 este un an special pentru Porsche România: marcăm 20 de ani de activitate pe această piaţă şi ne poziţionăm pentru a continua creşterea susţinută de până acum. Dorim să ne păstrăm poziţia de lider în topul importatorilor auto şi să depăşim pragul de 50.000 de unităţi vândute anual, până cel târziu în 2025”, a declarat Brent Valmar, director general Porsche România.

În cei 20 de ani de prezenţă în România, compania a livrat clienţilor 455.055 de autoturisme sub mărcile Volkswagen, Audi, Seat sau Skoda.

„O miză importantă pentru viitor este, de asemenea, contribuţia noastră la strategia de mobilitate a României, alături de distribuitori, parteneri şi autorităţi. Vorbim aici despre înnoirea parcului auto şi pregătirea pentru transformările majore aduse de noile tehnologii şi noile nevoi de mobilitate”, adaugă Valmar.

Pentru anul 2018, Porsche Romania şi-a propus să livreze 500 autovehicule electrice şi să continue instalarea staţiilor de încărcare pentru autovehiculele electrice în reţeaua proprie, astfel încât în cel mult doi ani, toţi dealerii Porsche România să aibă în dotare staţii de încărcare.

„Am construit un business performant în România şi succesul nostru de până acum este o fundaţie solidă pentru obiectivele pe care ni le propunem de acum înainte. Cu noua strategie de mobilitate şi programul internaţional Future Sales, ne vom concentra mai mult asupra clientului, cu un plus de rapiditate în servicii, flexibilitate şi confort. În ceea ce priveşte modelele comercializate, trei tendinţe majore vor schimba piaţa auto: mobilitatea electrică, maşinile autonome şi conectivitatea. Ţinta noastră pentru 2025 este să atingem un volum de vânzări de 12.000 de vehicule electrice pe an, dintr-un total de 50.000 de unităţi vândute anual”, spune Kurt Leitner, director general Porsche România.

Porsche România a fost înfiinţată în decembrie 1997, când s-a semnat contractul de import pentru mărcile Volkswagen şi Audi. Firma este filiala locală a Porsche Holding GmbH din Salzburg, subsidiara concernului Volkswagen AG

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO