Auto

Preşedinte PNL Sector 6: Pasajul Ciurel, cea mai importantă lucrare a reducerea traficului în S6, nu va fi terminat la timp. Nici hobanele nu au fost montate

Preşedinte PNL Sector 6: Pasajul Ciurel, cea mai...

Autor: Nicolae Oprea, Mediafax

12.12.2017, 14:25 1452

Preşedinte PNL Sector 6, Cornel Pieptea, susţine că Pasajul Ciurel – cel mai mare proiect de fluidizare a traficului din Bucureşti – nu va fi finzalizat până la sfârşitul acestui an, aşa cum a anunţat primarul general, Gabriela Firea, la sfârşitul jumătatea lunii noiembrie.

„Pasajul Ciurel, cea mai importantă lucrare a Primăriei Generale pentru ameliorarea traficului în Sectorul 6, în lipsa vointei politice de a reabilita Prelungirea Ghecea, se dovedeşte o provocare mult prea mare pentru doamna Firea. După modelul pasajului de la Piaţa Sudului, care nici acum nu este finalizat complet, termenele pentru finalizarea Pasajului Ciurel sunt depăşite unul câte unul”, susţine preşedintele PNL Sector 6, Cornel Pieptea, într-un comunicat remis, marţi, Agenţiei MEDIAFAX.

Acesta susţine că Primăria Capitalei ar depăşi termenul de finalizare a pasajului, termen stabilit de primarul general ca fiind sfârşitul acestui an.

„Doamna Primar General anunţa la jumătatea lunii noiembrie că lucrările la Penetraţia Splaiul Independenţei-Ciurel-Autostradă Bucureşti – Piteşti sunt în grafic şi că anul acesta se va finaliza Nodul Rutier Virtuţii. Realitatea din teren o contrazice flagrant, spre disperarea bucureştenilor: Cablurile de susţinere a hobanelor nu sunt montate, o altă etapă ulterioară consumatoare de timp fiind testele de tensionare; Tronsoanele şi turnurile de sprijin pentru tablierul metalic nu sunt finalizate; Lucrările la hidroizolaţie, stratul rutier sau elementele de siguranţă rutieră nu sunt nici măcar demarate; Lucrările la breteaua Bulevardul Uverturii – Pasaj Ciurel sunt în stadiu incipient; Lucrările de relocare şi punere sub protecţie a reţelelor edilitare sunt departe de finalizare”, se mai arată în comunicatul de presă al PNL sector 6.

Potrivit sursei citate, toate aceste etape constructive au un caracter complex, specialişti din domeniu opinând că definitivarea ar necesita cel puţin încă 4-6 luni, cu condiţia ca sezonul de iarnă să fie unul permisiv.

„Pasajul Ciurel constituie prima fază a celui mai scump proiect de infrastructură din istoria Capitalei. <<Penetraţia Splaiul Independenţei - autostrada Bucureşti-Piteşti>> are un cost estimat de 2 miliarde de lei, dublu faţă de costul realizării Pasajului Basarab. Solicit Primăriei Generale să mandateze un consultant de specialitate care să reprezinte Municipalitatea în relaţia cu constructorul, astfel încât lucrarea să avanseze rapid, iar Primăria Generală să poată prezenta public un grafic realist de realizare a investiţiei, cu un termen asumat de punere în funcţiune”, mai susţine Cornel Pieptea.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO