Auto

Reacţia Metrorex după cozile interminabile din ultimele două zile de la metrou: ”Facem apel la înţelegerea călătorilor, pentru evitarea intrării în staţie a unui volum foarte mare de persoane”

Reacţia Metrorex după cozile interminabile din ultimele...

Autor: Ştefan Stan

19.07.2017, 11:32 4870

Metrorex răspunde după aglomeraţia din ultimele două zile de după modernizarea punctelor de acces şi prezintă scuze călătorilor pentru disconfortul creat. De asemenea, Metrorex face ”apel la înţelegerea acestora, pentru evitarea intrării în staţie a unui volum foarte mare de persoane”, potrivit unui anunţ al companiei. 

”Metrorex a luat  măsuri  pentru deplasarea în siguranţă a călătorilor în perioada lucrărilor de modernizare a instalaţiilor de control acces. Astfel, ca urmare a situaţiilor de supraaglomerare semnalate la orele de vârf, au fost alcătuite echipe mixte din angajaţii Metrorex şi personal de pază, pentru acordare de asistenţă şi îndrumarea călătorilor.  Fiecare agent de staţie este prezent în aceste zone aglomerate, pentru a transmite Dispeceratului Central evoluţia situaţiei din teren şi luarea de măsuri în funcţie de situaţia dată”. 

Potrivit Metrorex, numărul porţilor de acces în staţie a fost mărit şi s-a avut în vedere modificarea fluxurilor de intrare-ieşire în funcţie de traficul de călători pe intervale orare.

Pentru a înlesni accesul călătorilor în staţie, au fost afişate pictograme cu modul corect de utilizare a cartelelor. Totodată, Metrorex transmite că lotul existent şi funcţional de cartele va fi schimbat cu un nou design, la finalizarea tuturor lucrărilor de modernizare control-acces.

Constructorul a fost avizat de Metrorex să reanalizeze zona de lucru, pentru a fluidiza traficul din staţiile unde se efectuează lucrări, fără a afecta siguranţa călătorilor.

Metrorex ia primele măsuri pentru aglomeraţia de la metrou: agenţi de pază îndrumă călătorii

"Fiecare agent de staţie este prezent în aceste zone aglomerate, pentru a transmite Dispeceratului Central evoluţia situaţiei din teren şi luarea de măsuri în funcţie de situaţia dată", se arată în comunicatul transmis miercuri de Metrorex.

Compania anunţă că lotul existent şi funcţional de cartele va fi schimbat cu un nou design, la finalizarea tuturor lucrărilor de modernizare control-acces, după ce călătorii au criticat faptul că designul cartelelor existente nu se aplică noilor aparate de citire.

Metrorex precizează că numărul porţilor de acces în staţie a fost mărit şi s-a avut în vedere modificarea fluxurilor de intrare-ieşire în funcţie de traficul de călători pe intervale orare. Mai mult, au fost afişate pictograme cu modul corect de utilizare a cartelelor.

Constructorul a fost avizat de Metrorex să reanalizeze zona de lucru, pentru a fluidiza traficul din staţiile unde se efectuează lucrări, fără a afecta siguranţa călătorilor, precizează administratorul metroului bucureştean.

"Metrorex prezintă scuze călătorilor pentru disconfortul creat ca urmare a aglomeraţiei înregistrate în staţiile unde se efectuează lucrările de control –acces şi face apel la înţelegerea acestora, pentru evitarea intrării în staţie a unui volum foarte mare de persoane", se mai arată în comunicat.

Marţi, în intervalul 17.30-19.00, s-au format cozi la staţia de metrou Pipera, după ce sistemul de acces a fost modernizat, aglomeraţia fiind cauzată de faptul că oamenii nu au ştiut cum să introducă cartela în aparatul de validare, iar procesul de citire al cartelei a durat mai mult.

O coadă de zeci de oameni s-a format şi miercuri dimineaţă, la staţia de metrou Unirii 1, după ce un punct de acces a fost închis în vederea modernizării sistemului.

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO