Revine haosul în organizarea taxiurilor pe aeroportul Henri Coandă (Otopeni)

23 mai 2018 Autor: Mirabela Tiron

Pasagerii pot plasa comenzi pe doar trei aparate touch-screen din cele şapte, după ce marile companii tradiţionale de taxiuri au decis oprirea terminalelor de comandă.

Pasagerii care ajung pe aeroportul Henri Coandă (Otopeni), cel mai mare din ţară, mai pot plasa comenzi pentru taxi la doar trei aparate touch-screen (Clever Taxi şi Nord Taxi) din cele şapte existente, în condiţiile în care marile companii tradiţionale de taxi, membre COTAR, refuză să mai ia comenzi şi au oprit aparatele special instalate în zona de sosiri a aeroportului.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 23.05.2018

 
Cuvinte cheie:
aeroport
, taxi
, taxiuri
, otopeni
, henri coanda
, haos
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide