Auto

Românii cumpără maşini premium tot mai bine echipate şi plătesc, în medie, şi cu 5.000 de euro mai mult decât o făceau în 2008

Românii cumpără maşini premium tot mai bine echipate...

Autor: Bogdan Alecu

11.01.2017, 00:05 516

Preţul mediu al unui BMW vândut pe piaţa locală a urcat cu 5.000 de euro în 2016 comparativ cu pe­rioa­da 2008-2009 datorită creşterii gradului de perso­na­li­za­re a maşinilor livrate, în condiţiile în care clienţii vor acum limuzine şi SUV-uri echipate cu ultimele noutăţi.

„Preţul mediu a avut o evoluţie semnificativă în această perioadă. Pe de o parte, BMW Seria 7 a câş­tigat o pondere de patru ori mai mare în totalul volu­melor în 2016. Pe de altă parte, se comandă automobile sem­nificativ mai bine echipate, tehnologii precum head-up display, faruri laser sau Night Vision. Per­sonalizarea joacă un rol tot mai important. Am primit mult mai multe solicitări din piaţă decât cotele alocate ţării noastre. În acest moment am depăşit media de 55.000 euro (fără TVA) per model”, a spus Cristian Vlaşin, sales and business development manager în cadrul BMW Group România. Spre comparaţie, în perioada 2008-2009 preţul mediu al unui BMW era de circa 50.000 de euro fără TVA.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO