Auto

Şeful Gefco: Taxele mici atrag investitori, dar infrastructura încă îi ţine pe mulţi la distanţă

Jérôme Chevrolet, director general al Gefco România:

Per total, taxele în România sunt la un nivel coborât atunci când le comparăm cu cele din Vest.

Jérôme Chevrolet, director general al Gefco România: Per total, taxele în România sunt la un nivel coborât atunci când le comparăm cu cele din Vest.

Autor: Bogdan Alecu

10.09.2015, 00:00 187

Infrastructura nu este o problemă pentru companiile de transport şi logistică prezente deja în România deoarece toţi jucătorii transportă bunuri în aceleaşi condiţii, însă infrastructura deficitară îi ţine la distanţă pe marii investitori care aleg ţări cu drumuri moderne în defavoarea pieţei locale.

„Infrastructura este o problemă pentru România. Dar nu este o pro­blemă pentru noi deoarece toate companiile din domeniu pre­zente pe piaţa locală se con­fruntă cu aceleaşi pro­bleme. Dar este o pro­ble­mă pentru clienţii noştri şi nu este una pe timp scurt, ci mediu. Dacă infrastructura nu evoluează, nu vor mai exista investiţii din partea com­pa­niilor private pentru care noi transpor­tăm”, a spus Jérôme Chevrolet, director ge­ne­ral al Gefco România. Compania este unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de transport şi logistică,  cu afaceri de 52 mil. euro în 2014, fiind printre grupurile care tran­sportă către pieţele externe maşinile Dacia.

După 26 de ani de capitalism, România nu are o centură funcţională a Capitalei, drumul fiind modernizat pe numai 20 din cei 80 km şi niciun drum cu două benzi pe sens care să traverseze munţii Carpaţi, astfel încât Moldova şi Muntenia rămân izolate. Mai mult, săptămâna trecută compania de drumuri şi autostrăzi a închis un tronson de 22 km din autostrada Sibiu-Deva pentru re­paraţii, la nouă luni de la inaugurare.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO