Auto

Tarom, despre lansarea rutei Bucureşti - Sibiu - Stuttgart. Gradul de ocupare acum este de 50%. Expaţii şi-ar fi dorit să avem cursa vineri seara, dar nu s-a putut decât dimineaţa

Tarom a terminat anul trecut cu pierderi de 172 de milioane de lei, de 3,6 ori mai mari faţă de cele din 2016, şi cu afaceri în stagnare, de circa un miliard de lei, în contextul în care traficul aerian la nivelul pieţei a crescut cu 23%.

Tarom a terminat anul trecut cu pierderi de 172 de milioane de lei, de 3,6 ori mai mari faţă de cele din 2016, şi cu afaceri în stagnare, de circa un miliard de lei, în contextul în care traficul aerian la nivelul pieţei a crescut cu 23%.

Autor: Roxana Petrescu

26.07.2018, 00:05 729

♦ Tarom, compania naţională de transport aerian, spune că planul cu noi rute de zbor va fi anunţat în curând, dar că deocamdată nu poate da detalii în contextul în care strategiile sunt în lucru ♦ Totuşi, la jumătatea lunii, compania a lansat cursa spre Stuttgart, din Sibiu, aceasta marcând revenirea aeronavelor Tarom pe pistele aeroportului german după o absenţă de 16 ani.

Transportatorul aerian este în plin proces de reînnoire a flotei, dar conducerea companiei în­târ­zie să anunţe cum vor fi utilizate aeronavele.

Deja Tarom a adus două aeronave noi, a semnat un contract în valoare de 586 milioane de dolari cu Boeing pentru achiziţia a încă cinci unităţi care vor fi livrate până în 2023 şi are un proiect pentru închirierea altor 13 aeronave, dar până acum nu a pus pe masă un plan concret pentru utilizarea acestor noi avioane. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO