Auto

Un designer de 26 de ani vrea să relanseze imaginea Honda în lume

Foto: Bloomberg

Foto: Bloomberg

Autor: Bogdan Alecu

30.03.2015, 12:48 333

Ryo Mukumoto, 26 de ani, a preluat conducerea departamentului de design al Honda, brandul japonez care a „impresionat” în ultimul deceniu fie prin lansarea de automobile foarte spectaculoase şi apreciate de fani, precum Civic în 2006 şi acum cu noul NSX, fie modele cu un design foarte conservator şi similar cu cel al generaţiilor anterioare precum CR-V sau noul Civic.

„Oamenii generaţiei mele cred că automobilele sunt simple unelte de transport, dar eu vreau să-i fac să spună că „această maşină este diferită”. Dorim să proiectăm un automobil care să atragă privirile”, a spus Mukumoto, într-un interviu publicat în Wako City, Japonia şi citat de Bloomberg.           

Lansarea mini-roadsterului Honda S660 numit după capacitatea cilindrică a motorului şi care va fi lansat doar în Japonia şi reprezintă strategia constructorului de a-şi schimba imaginea afectată de rechemări în service şi probleme legate de calitate.

„Spre deosebire de alte companii japoneze, vârsta şi educaţia nu înseamnă nimic la Honda. Oamenii care au un spirit al schimbării vor fi răsplătiţi”, a spus Noboru Sato, profesor de la Universitatea Nagoya şi fost executiv de la Honda care a scris o carte despre dezvoltarea talentului în cadrul constructorului nipon.

Mukumoto a devenit fan Honda după ce a citit o carte de benzi desenate şi s-a alăturat companiei la 19 ani, după ce a studiat mecanica în cadrul unui liceu.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO