Autostrazi

Câţi oameni lucrează pe fiecare dintre şantierele de autostrăzi din România

Câţi oameni lucrează pe fiecare dintre şantierele de...

Autor: Andreea Neferu

14.09.2014, 00:12 893

Cei mai mulţi angajaţi mobilizaţi pe un şantier de autos­trăzi sunt pe primul tronson al şoselei Nădlac - Arad, unde lucrează italienii de la Astaldi împreună cu nemţii de la Max Boegl. Astfel, circa 400-450 de persoane lucrau la finalul lunii august pe acest şantier, unde lucrările ar trebui să se încheie în ianuarie 2015, iar valoarea contractului se ridică la 56 milioane euro.  

Alte câte 300-350 de persoane lucrează şi pe tronsonul al treilea al autostrăzii Orăştie - Sibiu, construit de italienii de la Impregilo şi care ar trebui să fie deschis circulaţiei în noiembrie 2014, dar şi pe lotul al patrulea al autostrăzii Lugoj - Deva. Investiţiile pe aceste tronsoane se cifrează la 138 milioane euro, respectiv 95 milioane euro.

Cei mai puţini angajaţi, circa 50, sunt mobilizaţi pe lotul al patrulea al autostrăzii Orăştie-Sibiu, care de altfel a fost deja deschis circulaţiei în urmă cu aproape nouă luni. De asemenea, între 50 şi 75 de persoane lucrează pe lotul al treilea al autostrăzii Lugoj - Deva, unde lucrează firme precum Teloxim Con (controlată de Theodor Berna, aflat în prezent în arest), Comsa (Spania), Aldesa Construcciones (Spania) şi Arcadis Eurometudes (Olanda). Acest tronson are ca termen de finalizare luna mai 2016.

Circa 354.000 de salariaţi lucrează în prezent în sectorul construcţiilor, în scădere cu 15% faţă de anul 2008.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO