Centura Bucureştiului, care la 25 de ani de la Revoluţie are doar 20 din cei 80 de kilometri reabilitaţi, iar pe ceilalţi 60 de kilometri se circulă cu o viteză medie de 17 km/h, reprezintă o adevărată piedică în calea investitorilor.
„Multe dintre companii vor să investească într-o unitate cu producţie „just in time“, iar un astfel de drum, cum este centura Bucureştiului le poate aduce pierderi foarte mari, deoarece un camion poate pierde zilnic patru ore pe acest drum“, a spus Jorge Leuschner, CEO al MHS Truck&Bus, al treilea importator de camioane de pe piaţa locală, cu afaceri anuale de 86 mil. euro.
Ioan Rus, ministrul transporturilor, a prezentat noi planuri de reabilitare a infrastructurii şi planuri pentru construcţii a 3.000 km de drumuri şi autostrăzi, însă cele mai importante proiecte, autostrăzile Sibiu-Piteşti, Comarnic - Braşov şi o variantă de ocolire a Capitalei rămân pe hârtie.