Bănci și Asigurări

​Adina Ghenciu, Director Operaţiuni Viaţă şi Sănătate, Allianz-Ţiriac Asigurări: Piaţa corporate a asigurărilor private de sănătate ajunge la 500.000 de asiguraţi şi este efervescentă datorită sinergiei create în ultimul an de toţi jucătorii

​Adina Ghenciu, Director Operaţiuni Viaţă şi...

Autor: Bianca Dorobanţu

13.09.2016, 17:14 666

Piaţa corporate a asigurărilor private de sănătate ajunge la 500.000 de asiguraţi , în timp ce o singură poliţă poate fi oferită unui client care are 10.000 de asiguraţi, în următorii ani păstrându-se o creştere, a spus Adina Ghenciu, Director Operaţiuni Viaţă şi Sănătate, Allianz-Ţiriac Asigurări, în cadrul ZF Health & Pharma Summit ’16.

În ce priveşte măsura deductiibiliăţii, Adina Ghenciu consideră că piaţa asigurărilor a fost impulsionată de această măsură.

„Piaţa este foarte vioaie şi efervescentă datorită sinergiei create în ultimul an de toţi jucătorii. Există un efort comun din partea tuturor jucătorilor din piaţă, atât din partea instituţiilor statului, asociaţiilor şi asigurătorilor în direcţia realizării unei pieţe solide de asigurări private de sănătate. Trebuie să profităm de sinergia creată şi să lucrăm împreună”.

Cererea pe piaţa asigurărilor private de sănătate este mare, atât din partea companiilor, cât şi din perspectiva asigurărilor individuale, a mai spus Adina Ghenciu.

„Companiile se uită în primul rând la buget, la cum îşi pot motiva angajaţii, ne cer asigurări, uneori exista confuzia cu abonamentele. Din punctul meu de vedere nu există asigurări versus abonamente, cu un potenţial atât de mare existent pe piaţă ar trebui să existe o complementaritate între piaţa asigurărilor de sănătate şi abonamente”.

În ce prieşte impulsionarea pieţei de asigurări private, pot fi implementate câteva măsuri, consideră Adina Gheciu.

„Finanţarea coplăţii era una dintre ele, deschiderea unităţilor publice către contractarea cu asigurătorii privaţi ne-ar crea infrastructura necesară pe tot teritoriul ţării, ar creşte calitatea în spitalele publice”.

De asemenea, Adina Ghenciu mai spune că Allianz-Ţiriac Asigurări îşi va continua creşterea în următorii ani. „Vom valorifica nişa de creştere cu două cifre de câţiva ani, care în următorii 3-5 ani va continua, vrem sa aducem expertiza grupului Allianz în România şi să o aplicam la standarde de calitate”.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO