Adrian Marin, CEO Generali: Segmentul auto va genera provocări şi în 2018 în asigurări, fiind cel în care se resimte cel mai acut lupta pentru clienţi şi cotă de piaţă

9 ian 2018 Autor: Anelis Baciu

Segmentul poliţelor auto, principala sursă de business pentru asigurători, dar şi principala sursă de probleme, va continua să genereze provocări în 2018, fiind cel în care se resimte cel mai acut lupta pentru cotă de piaţă şi clienţi, afirmă Adrian Marin, CEO al Generali România şi preşedinte al asociaţiei profesionale a asigurătorilor UNSAR. Totodată, el afirmă că pe lista provocărilor din acest an se numără conformarea la cerinţele a două directive europene: GDPR (protecţia datelor cu caracter personal) şi IDD (distribuţia în asigurări).

„Următoarele provocări importante sunt, fără îndoială, conformarea la cerinţele celor două directive europene, respectiv IDD şi GDPR, ambele cu impact consistent în activitatea de asigurări. Segmentul auto va continua, de asemenea, să genereze provocări, fiind cel în care se resimte cel mai acut lupta pentru clienţi şi cotă de piaţă“, a explicat Adrian Marin. 

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 09.01.2018

 
Cuvinte cheie:
Adrian Marin
, CEO Generali
, auto
, cota de piata
, asiguratori
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide