Bănci și Asigurări

Afacerile NN Asigurări au crescut cu peste 2% anul trecut deoarece clienţii au cumpărat poliţe cu sume asigurate mai mari

Marius Popescu, director general al NN Asigurări de Viaţă:

Prin strategia din 2015, ne-am pregătit operaţiunile pentru 2016, un an de la care există aşteptări ridicate la nivel de industrie, în contextul perspectivelor de creştere economică şi al măsurilor de susţinere a asigurărilor şi pensi­ilor private.

Marius Popescu, director general al NN Asigurări de Viaţă: Prin strategia din 2015, ne-am pregătit operaţiunile pentru 2016, un an de la care există aşteptări ridicate la nivel de industrie, în contextul perspectivelor de creştere economică şi al măsurilor de susţinere a asigurărilor şi pensi­ilor private.

Autor: Anelis Baciu

26.02.2016, 00:08 390

Primele brute subscrise de NN Asigurări, cel mai mare asigurător de viaţă din piaţa locală, au ajuns la 630 milioane de lei anul trecut (141 mil. euro), în creştere cu 2,4% faţă de anul precedent, avansul venind pe fondul faptului că asiguraţii au cumpărat poliţe mai scumpe.

Un client al NN Asigurări a plătit anul trecut o primă medie de 1.744 lei, cu 2,4% mai mult decât în 2014, pentru o sumă medie asigurată de 56.300 de lei, în creştere cu 13%.

„Prin strategia din 2015, ne-am pregătit operaţiunile pentru 2016, un an de la care există aşteptări ridicate la nivel de industrie, în contextul perspectivelor de creştere economică şi al măsurilor de susţinere a asigurărilor şi pensi­ilor private“, a declarat Marius Popescu, director general al NN Asigurări de Viaţă. Deşi afacerile NN au contiunuat să crească, în ultima perioadă s-a observat o oarecare oboseală, ritmul de creştere înregistrat de compania olandeză în România încetinind. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO