Bănci și Asigurări

Americanii de la MetLife susţin că pot creşte semnificativ fără să preia din cota de piaţă a competitorilor

Emi­lia Bunea, CEO al Metropolitan Life: Nu trebuie neapărat să ne batem pe primul loc din piaţă. Sunt mulţi români care nici nu ştiu în ce constă o  asigurare de viaţă, nu s-au gândit niciodată să îşi facă una.

Emi­lia Bunea, CEO al Metropolitan Life: Nu trebuie neapărat să ne batem pe primul loc din piaţă. Sunt mulţi români care nici nu ştiu în ce constă o asigurare de viaţă, nu s-au gândit niciodată să îşi facă una.

Autor: Andra Oprescu

07.05.2015, 09:30 283
Metropolitan Life, a doua companie din piaţa asigurărilor de viaţă, deţinută de grupul american cu acelaşi nume, a renunţat la obiectivul de a deveni lider de piaţă şi susţine că poate creşte semnificativ fără să preia din cota de piaţă a competitorilor, având în vedere numărul mare al clienţilor noi potenţiali, adică al românilor care nu au încheiat niciodată astfel de poliţe.
 
„Nu trebuie neapărat să ne batem pe primul loc din piaţă. Sunt mulţi români care nici nu ştiu în ce constă o  asigurare de viaţă, nu s-au gândit niciodată să îşi facă una. (...) Nu am exclus niciodată po­sibi­litatea de a face achiziţii. Nu căutăm activ achiziţii, dar suntem deschişi oportunităţilor”, a declarat Emi­lia Bunea, CEO al Metropolitan Life.
 
Fostul şef al asigurătorului, Theodor Alexandrescu, declara în urmă cu trei ani, în momentul în care americanii au preluat şi subsidiara Aviva, ajungând astfel să-şi consolideze poziţia pe piaţa locală, că obiectivul Metropolitan Life este să ajungă pe primul loc în piaţă într-un interval de cinci ani.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO