Banca Transilvania a ieşit la vânătoare de clienţi noi printre IMM-uri cu servicii gratuite timp de trei luni

4 feb 2014 Autor: Ciprian Botea

Banca Transilvania vrea să-şi crească portofoliul de clienţi întreprinderi mici şi mijlocii şi promite firmelor din această categorie comisioane zero timp de trei luni pentru o serie de produse şi servicii din oferta băncii, precum administrarea contului curent, internet şi mobile banking, plăţi şi încasări în lei sau alerte prin SMS. Promoţia este valabilă atât pentru clienţii noi, cât şi pentru cei existenţi, în cazul celor din urmă lista de produse gratuite timp de trei luni fiind însă mai scurtă. Banca a acordat anul trecut 18.500 de credite IMM-urilor, cu o valoare cumulată de 5 miliarde de lei. Oficialii băncii susţin că o treime din firmele înfiinţate de la zero anul trecut şi-au deschis cont la BT.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 04.02.2014

 
Cuvinte cheie:
clienti
, timp
, banca transilvania
, servicii
, transilvania
, gratuit
, imm
, iesire
, imm-uri
, vanatoare

Campurile marcate cu rosu nu sunt valide!

Comentariul a fost adaugat si va aparea dupa ce va fi moderat!

Comentariile vor fi publicate doar după moderarea acestora de către redactori. Nu vor fi publicate comentariile care conţin injurii, un limbaj licenţios, instigare la încălcarea legii, la violenţă sau la ură, precum şi acuzaţii fără acoperire. De asemenea, pentru o mai bună comunicare, vă rugăm să oferiţi o adresă de mail validă. Vă mulţumim!

zf.ro
Închide