Bănci și Asigurări

Banca Transilvania se rebranduieşte şi îşi pune tricolorul pe siglă

Banca Transilvania se rebranduieşte şi îşi pune...

Autor: Anelis Baciu

15.09.2016, 11:18 36441

Banca Transilvania, a treia cea mai mare instituţie de credit din piaţa locală, a demarat un proces de rebranding, acesta constând în redesenarea siglei în culorile tricolurului:galben, roşu şi albastru.

“Banca Transilvania se află acum într-o nouă etapă de dezvoltare şi de maturizare, iar noul concept de brand reflectă foarte bine ceea ce suntem: bancă românească şi campion local, care susţine cu respect, pasiune şi idei noi spiritul antreprenorial românesc şi vise care se transformă în realizări” - declară Horia Ciorcilă, preşedintele Consiliului de Administraţie al Băncii Transilvania.

Nouă identitate de brand exprimă ideea de România, modernitate, respect şi energie, valori cu care BT se identifică, spun reprezentanţii băncii. Acesta este al doilea rebranding din istoria BT, după cel din 2003.

Proiectul de rebranding a fost realizat împreună cu Brandient, companie românească dedicată consultanţei în strategie şi design de brand. Rebrandingul a cuprins mai multe etape: audit, redesenarea identităţii vizuale, trasarea strategiei de brand şi de comunicare, respectiv implementarea, etapă care este în derulare atât la nivelul băncii, cât şi al companiilor Grupului Financiar Banca Transilvania.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO