Bănci și Asigurări

Banca Transilvania trimite clienţilor SMS-uri cu plăţile efectuate prin debit direct

Foto Silviu Matei

Foto Silviu Matei

Autor: Anelis Baciu

24.11.2013, 19:46 499

Banca Transilvania, a treia instituţie de credit de pe piaţă în funcţie de active, îşi informează clienţii prin SMS despre plăţile efectuate automat de bancă prin debit direct, precum facturi de utilităţi sau prime aferente poliţelor de asigurare. Clienţii primesc SMS-uri cu informări şi în cazul în care anumite plăţi nu au putut fi efectuate, care conţin motivele care au stat la baza nerealizării tranzacţiei.

De cele mai multe ori neefectuarea unei plăţi planificate se datorează disponibiliului insuficient din contul curent. Serviciul costă 2 lei pe lună, comisionul fiind perceput numai dacă în luna respectivă banca a trimis cel puţin un mesaj către client. La nivelul întregii pieţe, plăţile prin debit direct au urcat anul trecut la 7 miliarde de lei.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 25.11.2013

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO