Bănci și Asigurări

BCR a promovat un şef de serviciu pe poziţia de director responsabil cu clienţii

BCR a promovat un şef de serviciu pe poziţia de...

Autor: Anelis Baciu

06.10.2015, 00:00 271

BCR, cea mai mare bancă locală, a numit-o pe Mădălina Cazacu director responsabil pentru relaţia cu clienţi, după ce anterior ea a ocupat poziţia de supervisor şi şef de serviciu în cadrul băncii. Cazacu are o experienţă de 18 ani în domeniul relaţiilor cu clienţii, perioadă în care a fost responsabilă de consilierea clienţilor şi soluţionarea reclamaţiilor primite de la aceştia.

Ea a fost recrutată de BCR în urmă cu şase ani de la Millennium, bancă care fost preluată de grupul ungar OTP la jumătatea anului trecut. Mădălina Cazacu şi a început cariera în industria telecom şi are studii economice, potrivit informaţilor de pe profilul personal de LinkedIn. BCR are peste trei milioane de clienţi persoane fizice şi active de peste 14 miliarde de euro. 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO