Bănci și Asigurări

BCR: Retailul îşi va reveni prin segmentarea clienţilor

BCR: Retailul  îşi va reveni prin segmentarea clienţilor

Sorin Mititelu, director executiv dezvoltare produse şi servicii retail la BCR

Autor: Ciprian Valentin Botea

14.06.2011, 23:57 1650

Băncile trebuie să facă o segmentare clară a clienţilorindividuali şi să reducă costurile pentru a rezista concurenţei încreştere din acest sector, unde apar primele semne de revenire dupădoi ani de îngheţ, spune Sorin Mititelu, director executivdezvoltare produse şi servicii retail la BCR, cea mai mare bancălocală după active.

Oficialul BCR precizează că băncile trebuie să aducă businessnou în condiţiile în care reţeaua de distribuţie şi promovare aproduselor nu poate fi susţinută din veniturile obţinute de laclienţii existenţi.

"Retailul nu mai este vedeta pieţei financiare, dar are încontinuare un potenţial de creştere semnificativ. Acest segment nuse poate dezvolta însă decât prin segmentarea clienţilor şi înviitor vom vedea tot mai mult preţuri şi produse diferite pentruclienţi diferiţi", a declarat Mititelu. El mai spune căîmbunătăţirea sentimentului consumatorilor şi stabilizareaveniturilor se reflectă deja în piaţa de retail, în ultimele luniînregistrându-se o creştere uşoară a creditului de consum înlei.

Mititelu afirmă că, deşi retailul nu mai este vedeta pieţeifinanciare, acest segment are în continuare un potenţial foartemare, în condiţiile în care numai jumătate din populaţia activăeste bancarizată.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Cele mai citite ştiri
AFACERI DE LA ZERO