Bănci și Asigurări

Bilanţul pentru cumpărăturile online pentru ziua de Black Friday. Ce şi-au cumpărat românii din magazinele online

Bilanţul pentru cumpărăturile online pentru ziua de...
18.11.2017, 13:39 2208

Au avut loc 165.000 de tranzacţii online, principalele categorii de produse vândute fiind IT&C (90%) şi fashion.

Cea mai mare tranzacţie înregistrată în platforma PayU România a fost de 37.400 de lei, cumpărătorul achiziţionând astfel o maşină.

 

Din totalul tranzacţiilor, 35% au fost plătite cu un card în rate. Românii au plătit în rate cu aproximativ 60% mai mult decât printr-o tranzacţie online cu alte metode de plată, valoarea medie a coşului de cumpărături plătit în rate ajungând la 945 de lei, mai arată datele PayU.

Rezultate pentru cumparaturile online pentru intreaga zi de Black Friday - 17 noiembrie (24 ore) inregistrate in sistemul PayU Romania

  • Valoarea medie a cosului de cumparaturi: 695 lei
  • Din totalul tranzactiilor, 35% au fost platite cu un card in rate. Romanii au platit in rate cu aproximativ 60% mai mult decat o tranzactie online cu alta metoda de plata online , valoarea medie a cosului de cumparaturi platit in rate ajungand la 945 lei
  • Top 3 tranzactii online:
- 37,400 lei - o masina
- 36,372 - bijuterii
- 35,391 - bijuterii
  • Ponderea categoriilor de produse cumparate online de Black Friday 2017 ramane aceeasi:
·       IT&C - 90% din totalul cumparaturilor
·       Fashion – 7% din totalul cumparaturilor
·       eTail (home&deco, produse cosmetice, produse alimentare, vinuri, jucarii, etc.) – 3% din totalul cumparaturilor
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO