Bănci și Asigurări

BRD aşteaptă 150.000 de clienţi pe mobile banking, un serviciu care permite transferul de bani prin alăturarea a două telefoane mobile

BRD aşteaptă 150.000 de clienţi  pe mobile banking, un...

Autor: Adrian Dumitrache

19.11.2013, 12:36 803

"În România, rata de penetrare a telefoniei mobile este de 120%, iar telefoanele inteligente au o pondere de 17% în totalul terminalelor. De asemenea, popularitatea şi rata de adopţie a tabletelor au crescut spectaculos, de la 10.000 în 2010 la 450.000 la finele acestui an. În prima jumătate a acestui an, vânzările de tablete au atins 200.000 de unităţi. În plus, numărul conexiunilor mobile la Internet este de aproximativ trei ori mai mare decât al celor fixe. În acest context, lansarea aplicaţiei MyBRD Mobile a venit ca un lucru firesc", a spus directorul de marketing şi management al produsele din cadrul BRD, Bogdan Spuza, într-o conferinţă.

El a adăugat că lansarea aplicaţiei permite clienţilor o economie semnificativă de timp, dar şi utilizarea unor opţiuni ce simplifică orice tranzacţie financiară.

Aplicaţia MyBRD Mobile permite scanarea codului de bare al facturilor, transferurile către coduri QR şi către numere de telefon.

"Dar cea mai inedită funcţie propusă de aplicaţia MyBRD Mobile este transferul prin bump, prin simpla atingere a două telefoane", a spus Spuza.

El a estimat că, în următorii trei ani, aplicaţia MyBRD va avea 150.000 de clienţi, estimarea fiind una conservatoare.

"Sperăm să atragem 50.000 de clienţi pe an sau 4.000 de clienţi pe lună. Cifrele privind primele vânzări sunt încurajatoare", a mai spus Spuza.

Costul lunar al utilizării MyBRD Mobile este 1 euro/lună, iar comisioanele aplicate la trasferurile de bani sunt similare celor online şi cu 30-40% mai reduse decât operaţiunile efectuate la ghişeu.

Potrivit lui Spuza, numărul utilizatorilor de mobile banking din România se ridică la aproximativ 500.000.

MyBRD Mobile este compatibilă cu telefoanele inteligente (iOS, Android şi Windows) şi tabletele (iPad, Android), fiind disponibilă gratuit pentru descărcare în magazinele virtuale de aplicaţii specifice.

De asemenea, aplicaţia este optimizată pentru accesare prin browser mobil la adresa www.mybrdmobile.ro şi prin USSD la numărul scurt dedicat *117#.

MyBRD Mobile face posibilă executarea de operaţiuni precum consultarea soldurilor şi a istoricului tranzacţiilor pentru conturile proprii şi realizarea de transferuri bancare către alte conturi, indiferent dacă sunt în cadrul BRD sau sunt deschise la alte bănci.

De asemenea, aplicaţia tratează în timp real tranzacţiile, inclusiv în weekend sau în zilele nelucrătoare.

MyBRD Mobile oferă şi funcţionalităţi publice, cu ajutorul cărora consumatorii care nu au cont BRD pot obţine informaţii generale despre bancă, simulări de credite, conversii valutare şi localizarea ATM-urilor sau a unităţilor BRD.

Nivelul de securitate al aplicaţiei este adaptat în funcţie de canalul de acces (App, Browser, USSD) şi funcţiile utilizate.

MyBRD Mobile oferă un nivel ridicat de siguranţă prin digipass-ul mobil şi parolele de tip OTP (cod unic valabil pentru o singură operaţiune).

Cu 2,3 milioane de clienţi şi circa 900 de unităţi, BRD-Groupe Societe Generale este cea de-a doua bancă din România după totalul activelor şi parte a grupului francez Société Générale.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO